دکوراسیون داخلی

دکوراسیون اداری، منزل، آشپزخانه، پارتیشن اداری و ...

درباره پارتیشن چوبی بیشتر بدانید

امروزه خلاقیت در دکوراسیون حد و مرز ندارد. هر شخصی بنا به نیاز خود ممکن است ساخت وسیله‌ای را به شکل خاصی سفارش دهد که خود باعث ایجاد یک کسب و کار جدید شود. در این مقاله می‌خواهیم درباره پارتیشن چوبی با شما صحبت کنیم. اما قبل از آن باید بدانیم پارتیشن چیست؟
پارتیشن‌ها امکان سازماندهی فضا را به صورت حرفه‌ای تر ایجاد می‌کنند. برای مثال اگر شرکت شما دارای یک فضای بزرگ باشد و امکان ساخت دیوار را نداشته باشید پارتیشن‌ها به کمک شما می‌آیند. پارتیشن‌ها در ابعاد و رنگ‌های متنوعی ساخته می‌شوند تا شما به راحتی بتوانید دکوراسیون زیبایی خلق کنید.
برای افزایش نیروی انسانی خود احتمالا با چالش‌های زیادی روبرو هستید؛ کمبود فضا و تفکیک آن یکی از مسائل مهم مدیران است. پارتیشن اداری می‌تواند از یک سالن بزرگ یک دفتر کار منظم بسازند.

پارتیشن چوبی

پارتیشن چوبی چیست؟

پارتیشن‌های چوبی یکی از انواع پارتیشن‌ها هستند که ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارند. این نوع پارتیشن علاوه بر سازماندهی کردن محیط، دکوراسیون زیبایی هم برای دفتر کار شما ایجاد می‌کند. به طور کلی چوب و هر آن چه که از چوب ساخته می‌شود جنبه زیبایی هم به محل قرارگیری خود می‌دهد.
پارتیشن‌های چوبی را می‌توان طبق سلیقه مشتری ساخت. رنگ‌های متنوع چوب دست شما را باز می‌گذارد تا بر اساس دکوراسیون اداری خود بهترین انتخاب را داشته باشید. این رنگ می‌تواند نزدیک به رنگ لوگوی شرکت شما باشد. البته پیشنهاد می‌کنیم برای انتخاب رنگ و طرح با کارشناسان با تجربه دکوراسیون مشورت کنید تا از نتیجه کار مطمئن‌تر باشید.
در صورتی که اتاق شما دارای پنجره نباشد، می‌توانید برای انتقال نور، از پارتیشن‌هایی استفاده کنید که قسمتی از آن دارای شیشه باشد. این پارتیشن‌ها علاوه بر زیبایی، امکان دیده شدن همکارانتان را مهیا می‌کنند و همچنین در صورتی که یک قسمت از فضا دارای پنجره باشد، می‌توان از نور آن قسمت استفاده کرد.
شیشه کار شده در پارتیشن‌هایی که به صورت تلفیقی تولید می‌شود را می‌توان به صورت شفاف یا مات انتخاب کرد. در صورتی که این شیشه به صورت مات باشد، حریم خصوصی کارمندان بهتر حفظ می‌شود.

متحول کردن دکوراسیون با پارتیشن‌های چوبی

این نوع از پارتیشن‌ها می‌توانند تحول بی‌نظیری در فضای داخلی ساختمان‌ها ایجاد کنند. ممکن است برای تغییر دکوراسیون خود راه‌های متنوعی را انتخاب کرده و هزینه‌های زیادی را پرداخت کرده باشید. اما ندانید که با خرید پارتیشن می‌توانید یک تغییر زیبا و متفاوت ایجاد کنید.
شما می‌توانید برای محدود کردن دید فضاهای مختلف از پارتیشن استفاده کنید. برای مثال نقشه ساختمان‌های امروزی به گونه‌ای است که به آشپزخانه دید داشته باشید. این موضوع ممکن است باب میل بانوی خانه نباشد. برای زمانی که مهمانی در خانه شما باشد می‌توان پارتیشن‌های متحرک را در هر سمتی که بخواهید قرار دهید.
همچنین می‌توان این پارتیشن‌ها را مقابل درب سرویس بهداشتی قرار دهید تا هم راحتی را برای اعضای خانواده و مهمانان ایجاد کنید و هم زیبایی خاصی به سمت دیگری از خانه داده باشید.
پارتیشن چوبی مقاومت و استحکام خوبی دارند. به همین دلیل انتخاب بسیاری از افراد در دنیای دکوراسیون است. پارتیشن‌های چوبی معمولا از جنس چوب جامد و ام‌دی‌اف ساخته می‌شوند. کاربردهای فراوانی دارند و در هر قسمت از خانه یا محیط اداری می‌توانند نصب شوند. پارتیشن‌هایی که از جنس چوب جامد هستند مقاومت خوبی در برابر آتش دارند.
برخی از مدل‌های آن به خوبی می‌توانند از عبور صدا جلوگیری کنند. این موضوع برای اتاق‌های کنفرانس از درجه اهمیت زیادی برخوردار است تا اطلاعات محرمانه کاری حفظ شود و همچنین سر و صدای صحبت مدیران برای کارمندان مشکل ایجاد نکند. البته استفاده از پارتیشن‌هایی که خاصیت آکوستیک دارند برای همه قسمت‌های شرکت توصیه می‌شود. این کار تمرکز افراد را بیشتر و بازدهی کار آن‌ها را افزایش می‌دهد.

+ نوشته شده در  سه شنبه 28 آبان 1398ساعت 15:08  توسط محیا یوسفی 

خرید بهترین میز کارمندی

زمانی که برای خرید وسیله‌ای اقدام به تحقیق می‌کنیم به دنبال بهترین‌های آن می‌گردیم. در این مقاله سعی داریم از ویژگی‌های یک میز مناسب برای شرکت شما بگوییم. اما هر شخصی برای انتخاب بهترین میز کارمندی ممکن است ویژگی‌های مختلفی را اعلام کند. اما برای کاربرد آن استانداردهایی هم تعریف شده است.
برای انتخاب میز کارمندی در ابتدا به جنس آن توجه کنید. امروزه میز اداری را از اجناس متنوعی تولید می‌کنند. برای فضای اداری شما چه جنس میزی مناسب است؟ میزهای اداری چوبی با رنگ و تنوع زیادی وجود دارند. اما چوب نیاز به مراقبت بیشتری دارد. برای مثال چوب‌ها ممکن است گرد و غبار بیشتری به خود جذب کنند. به همین دلیل برای نظافت مداوم آن‌ها لازم است فکری کرده باشید.
همچنین بر روی میزهای اداری از جنس چوب ممکن است پس از مدتی خط و آثار کنده شدن چوب را مشاهده کنید. بنابراین لازم است وسایلی که به میز شما آسیب می‌زند را بر روی میز قرار ندهید. البته میزهای مقاومی از جنس ام‌دی‌اف و نئوپان وجود دارند که احتمال خط افتادن و آسیب دیدن چوب آن را پایین می‌آورند. این جنس میزها از تراشه‌های چوب و رزین ساخته می‌شوند.

خرید بهترین میز کارمندی

ویژگی یک میز کارمندی مناسب

این که برای بهترین میز اداری شرکت خود چه تعریفی داشته باشید به نوع فعالیت و نیازهای شرکت شما بستگی دارد. برای مثال شما باید میزهای کارمندی خود را بر اساس تعداد افرادی که قرار است در شرکت شما کار کنند. اگر لازم باشد تعدادی نیرو به بخش‌های مختلف شرکت خود اضافه کنید، بهتر است از قبل فکری برای مبلمان اداری این افراد داشته باشید. امروزه میزهای گروهی متنوعی وجود دارد که شما می‌توانید بر اساس نیاز خودتان آن‌ها را سفارش دهید. البته بهتر است فضای بین کارمندان را هم در نظر بگیرید. در صورتی که فاصله بین آن‌ها از هم کم باشد، باعث نارضایتی و کاهش تمرکز در کار می‌شود.
برای انتخاب و خرید میز کارمندی باید با مفاهیم میز ارگونومیک آشنا باشید. باید بدانید بر روی این میز قرار است چه وسایلی قرار دهید. معمولا بر روی هر میز اداری سیستم‌های رایانه‌ای قرار می‌گیرد. بنابراین لازم است جای کیبورد، موس، مانیتور به خوبی مشخص باشد. همچنین فضاهای خالی دیگری را هم در نظر بگیرید تا کارمندان بتوانند وسایل دیگری مانند گوشی موبایل، تلفن اداره، دفترچه، تقویم و … را بر روی آن قرار دهد.
ارتفاع میز را در نظر بگیرید. این ارتفاع باید به گونه‌ای تنظیم شود که فرد بتواند در بهترین حالت پشت میز بنشیند. البته صندلی‌های ارگونومیک هم قابلیت تنظیم ارتفاع دارند. اما در حالت کلی میز اداری شما هم باید استاندارد باشد.

انواع میز کارمندی

میزهای کارمندی انواع مختلفی دارند. مدل‌های متنوع آن بر اساس المان‌های مختلفی قسمت آن را تحت تاثیر قرار می‌دهد. اما اگر برای بودجه خود محدودیت ندارید می‌توانید خرید دست و دلبازانه‌تری انجام دهید تا بهترین میز کارمندی مناسب شرکت خودتان را خریداری کنید.
امروزه در بازار انواع زیادی میز کارمندی وجود دارد که انتخاب از میان آن‌ها را برای ما کمی سخت کرده است. می‌توانید این کار را به دست طراحان دکوراسیون بدهید تا به کمک کارشناسان باتجربه بهترین انتخاب را داشته باشید.
میز کارمندی اپراتوری، میز کارمندی گروهی، میز کارمندی فلزی، میز کارمندی مدرن، میز کارمندی کلاسیک، میز کارمندی ام‌دی‌اف و … از انواع مختلف میزهای اداری هستند که مناسب کار کارمندان است. هر کدام از این میزها قیمت متفاوتی دارند.
برای این که محتمل هزینه‌های کلان نشوید و میزهای اداری خود را به صورت هوشمندانه خرید کنید باید خرید خود را از مراکز معتبر انجام دهید. این مراکز با ارائه ضمانت نامه به شما این اطمینان را می‌دهند که نحوه ساخت، جنس به کار رفته و باقی مراحل تولید میز با دقت و ظرافت عالی به کار گرفته شده است.

+ نوشته شده در  دوشنبه 20 آبان 1398ساعت 20:48  توسط محیا یوسفی 

خرید اینترنتی مبلمان اداری

برای خرید اینترنتی مبلمان اداری لازم است سبک مورد نظر خود را در طراحی دکوراسیون مشخص کنید. هماهنگی آن را با دکوراسیون خود بسنجید. برای انتخاب مبلمان مورد نظر باید بودجه خود را هم در نظر بگیرید. این بودجه مشخص می‌کند که تا چه میزان می‌توانید هزینه جهت خرید پرداخت کنید.
فروشگاه‌های اینترنتی برای این منظور به وجود آمدند که کسب و کاری جدید در دنیای پیشرفته امروز ایجاد کنند. این نوع خرید هم هیجان انگیز است و هم آسایش بیشتری برای شما ایجاد می‌کنند. شما با چند کلیک ساده می‌توانید چند محصول را با هم مقایسه کنید و در نهایت محصولی را که مورد نظرتان است را خرید کنید.
یکی از مهم‎ترین مزیت‌های خرید اینترنتی وسایلی مانند مبلمان این است که در روزهای گرم تابستان و روزهای برفی زمستان بدون آن که از خانه خارج شوید به راحتی مبلمان و میز اداری خود را سفارش می‌دهید.

خرید اینترنتی مبلمان اداری

برای خرید اینترنتی مبلمان به چه نکاتی توجه کنیم؟

قبل از هر تصمیمی لازم است نیازسنجی کنید. باید بدانید برای دفتر کار خودتان چه مبلمانی نیاز دارید. اما این مرحله خود به تنهایی شامل توجه به چند نکته است.
باید ابعاد مبل مورد نظر خود را بدانید. انتخاب مبلمان اداری بزرگ ممکن است برای شما دردسر ایجاد کند. اگر با کمبود فضا مواجه باشید، چیدمان مبلمان فضای شما را محدودتر از قبل می‌کند. رفت و آمد از اتاقی که فضای کافی نداشته باشد و همه فضای آن را با مبلمان پر شده باشد، اتفاق جالبی نیست.
نکته بعدی انتخاب جنس برای مبلمان است. جنس مبلمان اداری باید مرغوب باشد. استفاده از این وسیله ممکن است بیشتر از وسایل دیگر باشد. همه روزه افراد زیادی بر روی مبلمان می‌نشینند. بنابراین لازم است برای انتخاب جنس پارچه آن دقت کافی داشته باشیم. بهتر است در رابطه با نحوه شستشو و نظافت پارچه‌های مبلی تحقیق داشته باشید. مبلمان اداری لازم است به صورت هفتگی تمیز شوند. این کار هم به نظافت محیط کمک می‌کند و هم جلوه زیبایی به فضای کاری شما می‌دهد.
بهتر است قبل از خرید شرایط سفارش از سایت مورد نظر را مطالعه کنید. برخی از فروشگاه‌های اینترنتی این امکان را به شما می‌دهند که تا 7 روز از کالای خریداری شده تست بگیرید. در صورتی که از خرید خود ناراضی باشید می‌توانید آن را ظرف مدت 7 روز به شرکت برگردانید و پول خود را دریافت کنید.

خرید اینترنتی خوب یا بد؟

برای این که از خرید اینترنتی یک تجربه خوب به دست آورید لازم است از فروشگاه‌های آنلاین معتبر خرید خود را انجام دهید. یک خرید مطمئن حس خوب را به شما القا می‌کند و باعث می‌شود هربار تعدادی زیادی از خریدهای خود را به صورت آنلاین خریداری کنید.
ممکن است به فروشگاهی اعتماد کنید و محصول مورد نظر خود را برای خرید ثبت بزنید. اما بعد از این که محصول به دست شما رسید از اعتماد خود پشیمان شوید. برای جلوگیری از کلاهبرداری‌های اینترنتی لازم است از سایت‌های معتبر خریداری کنید. لازم است قبل از خرید در قسمت پایین سایت‌های فروشگاهی، نماد اعتماد الکترونیکی را مشاهده کنید.
برای خرید بهتر است از دوستان و آشنایان خود درباره تجربه خرید اینترنتی مبلمان از سایت مورد نظر سوال بپرسید. می‌توانید به تجربه آنان اعتماد کنید و یا با تحلیل‌های منطقی خود تصمیم بگیرید.
برای یک خرید مورد اطمینان بهتر است در رابطه با قیمت‌های محصول در بازار سنتی اطلاعات به دست آورید. هزینه حمل و رفت و آمد را به طور کامل بسنجید. شما با خرید آنلاین بخشی از دردسرهای گشتن و خرید را حذف می‌کنید. در حالی که در خانه در حال استراحت هستید محصول شما درب منزل تحویل داده می‌شود. این هیجان انگیز است!

+ نوشته شده در  پنجشنبه 16 آبان 1398ساعت 17:37  توسط محیا یوسفی 

طراحی مینیمالیستی فضای اداری

واژه مینیمال به معنی حداقل و واژه‌ای در زبان لاتین است. اما این حداقل دقیقا در دکوراسیون چه معنی دارد؟ اگر کمی با سبک طراحی مینیمالیستی آشنایی داشته باشید متوجه مفهوم نام و سبک آن می‌شوید. این نوع طراحی با ساده گرایی موافقت دارد.در واقع افرادی که با این سبک دکوراسیون احساس بهتری دارند، بر این باورند که زیبایی در سادگی‌ست.
اما طراحی دکوراسیون به سبک مینیمال چیست؟ امروزه برای چیدمان و انتخاب وسایل از سبک‌های متنوعی بهره می‌گیرند. البته بستگی دارد بخواهید چیدمان را برای چه فضایی در نظر بگیرید. برای مثال فضاهای اداری لازمه دقت بیشتری در طراحی دکوراسیون دارد. این فضا باید به طوری طراحی شود تا تمرکز افراد را کم نکند و موجب حواس پرتی آن‌ها نشود. متخصصان دکوراسیون سبک مینیمالیستی را بهترین سبک برای طراحی دکوراسیون اداری شرکت‌ها می‌دانند. این سبک بدون داشتن تجملات یا پیچ و تاب‌های خاص طراحی می‌شوند. این سادگی طرح، رنگ، عدم زوایای چالش برانگیز موجب تمرکز شما می‌شود. حتی خیلی از آن‌ها عقیده دارند که میزان خلاقیت کارمندان در چنین فضاهایی بیشتر از قبل می‌شود.
در صورتی که فضای اداری خود را به شکل مینیمال انتخاب کرده باشید، می‌توانید فضاها را به کمک پارتیشن اداری با طرح‌های ساده از هم تفکیک کنید.

طراحی مینیمالیستی فضای اداری

در طراحی مینیمالیستی از چه رنگ‌هایی استفاده کنیم؟

استفاده از چند رنگ در این نوع طراحی به شدت توصیه می‌شود. همان طور که گفتیم در سبک مینیمال از ساده‌ترین وسایل و چیدمان باید استفاده کرد. اما از چه رنگ‌هایی در این سبک استفاده کنیم؟
برای این سبک معمولا از رنگ‌های خنثی استفاده می‌شود. در واقع تمرکز رنگ‌ها بر روی رنگ‌هایی است که نه حس گرما به محیط می‌‎رسانند و نه حس سرما. همچنین اثری بر روی رنگ‌های دیگر ندارند اما به راحتی می‌توانند در کنار رنگ‌های دیگر قرار بگیرند.
در دسته بندی رنگ‌ها، سفید، خاکستری، طوسی، دودی، نقره‌ای، بژ و کرم، شنی و رنگ‌های هم‌خانواده با این‌ها جزو رنگ‌های خنثی هستند که می‌توانید در طراحی دکوراسیون خود استفاده کنید. البته در کنار این رنگ‌ها می‌توانید از رنگ‌های دیگر هم استفاده کنید. اما باید دقت داشته باشید که در این کار زیاده روی نکنید. برای مثال اگر مبلمان اداری شما طوسی رنگ باشد، می‌توانید از کوسن‌هایی با طرح ظریف که رنگ زرد روی آن کار شده باشد، استفاده کنید. با این کار در کنار رنگ طوسی که رنگ خنثی است، یک رنگ گرم در دکوراسیون خود استفاده کرده‌اید که موجب جذابیت بیشتر آن شده است.

ویژگی‌های طراحی دکوراسیون مینیمال

این سبک برای دکوراسیون فضاهای کوچک بهترین انتخاب است. فضاهایی با چیدمان ساده که از رنگ‌های ساده و روشن تبعیت می‌کنند. رنگ‌های روشن به بزرگ‌تر نشان دادن فضا کمک شایانی می‌کنند. فضاهایی با رنگ روشن، دلبازتر به نظر می‌رسند و همین موضوع باعث می‌شود که حس کنیم متراژ فضاها از متراژ واقعی آن‌ها بیشتر می‌شود. این موضوع برای افرادی که خواستار خرید ملک یا دفتر کاری جدیدی هستند، مهم است؛ نورگیر بودن فضا.
نور هم در بک دکوراسیون یکی از ویژگی‌های مهم است. نور خورشید معجزه می‌کند. هم نیاز شما را به نور مصنوعی کم می‌کند و هم حس مثبت در فضا ایجاد می‌کند. البته افرادی که با نور در فضا مشکل داشته باشند، چندان طرفدار این سبک نمی‌شوند. وجود نور در این سبک یکی از لازمه‌های آن است. معمولا یک گلدان ایستاده با برگ‌های پهن به این فضا زیبایی خاصی می‌دهد. یک گلدان سفید یا خاکستری رنگ با دکوراسیون شما هماهنگ می‌شود و جلوه خاصی به آن می‌دهد.
برای طراحی دکوراسیون مینیمال لازم نیست وسایل عجیب و غریب خریداری کنید. مبلمان ساده با پارچه‌های یک دست، میزهای تک رنگ، پرده‌ها و پارتیشن‌های بدون پیچیدگی خاص و … ویژگی‌های یک سبک مینیمال است. شک نکنید این فضا مورد پسند همه کارکنان قرار می‌گیرد.

+ نوشته شده در  يکشنبه 12 آبان 1398ساعت 20:05  توسط محیا یوسفی 

نکاتی برای بازسازی دفتر کار

جابجایی محل شرکت به فضای دیگر، می‌تواند هزینه‌های زیادی داشته باشد. البته این موضوع باید از چند جهت مورد بررسی قرار بگیرد. برای مثال اگر برای چند سال در یک ساختمان مستقر هستید، تمامی رهگذران لوگو و تابلوی شما را می‌بینند و با این کار دید مثبتی در افراد ایجاد می‌کنید. معمولا به شرکت‌هایی که تغییر مکان زیادی دارند ذهنیت خوبی پیدا نخواهیم کرد. بنابراین اگر فقط به قصد ظاهر نمای ساختمان و نمای داخلی قصد جابجایی دارید بهتر است هوشمندانه‌تر فکر کنید و تصمیم بگیرید. می‌توانید به جای تغییر مکان، به بازسازی دفتر کار بپردازید. نو شدن همان فضا تغییری بی‌نظیر در کار شماست.
اگر کارمند اداری باشید بیشتر ساعات روز خود را در شرکت سپری می‌کنید. پس جلوه ظاهری ساختمان و نمای داخلی نمی‌تواند برایتان بی‌اهمیت باشد. خیلی اوقات با یک تغییر کوچک روحیه کارمندان به شدت مثبت می‌شود. این تغییر می‌تواند نصب کاغذ دیواری متناسب با دکوراسیون شما باشد. بعد از این مرحله شاید لازم بدانید مبلمان و میز اداری خود را هم تغییر دهید و فضایی جدید بسازید.
بازسازی ساختمان شرکت ممکن است حتی به مدت 2 سال طول بکشد. اما این موضوع کاملا به نوع درخواست شما برای بازسازی دارد. در صورتی که کار بازسازی عمیق باشد، تعداد روزهای بیشتری برای این کار لازم است.

نکاتی برای بازسازی دفتر کار

نیاز سنجی کنید

قبل از هر تغییری در دکوراسیون اداری لازم است دلیل این تغییر را بدانیم. ممکن است با این تغییر علاوه بر این که نیازی از کارمندان رفع نمی‌کند، شما را محتمل هزینه‌های اضافی کند. بنابراین بهتر است قبل از آغاز به بازسازی دفتر کار تمامی جوانب را بسنجید.
علاوه بر این لازم است نظر کارمندان را هم در این موضوع دخیل کنید. برخی مواقع آن‌ها بهتر از شما می‌دانند که برای فضای کاری چه تغییراتی در دکوراسیون لازم است. یک تغییر کوچک هم می‌تواند در روحیه آنان تاثیر مثبت داشته باشد. این مثبت شدن انرژی در فضای کار بر روی روند کاری و رسیدن به اهداف سازمانی هم اثر گذار خواهد بود.
مشاغل اداری نیازمند این هستند که در طول روز حدود 8 ساعت کاری، فضا را برای کارمندان فراهم کنند. نور مناسب، تهویه خوب، امکانات بهداشتی و رفاهی و … همگی برای کار کردن ضروری است. کمبود نور در فضای اتاق کارمندان باعث ضعیف شدن چشم آن‌ها می‌شود. قبل از این که به سلامتی بینایی آن‌ها ضربه‌ای در محل کار وارد شود بهتر است در مرحله بازسازی به نور اتاق بیشتر از قبل توجه کنید.
تنفس هوای تازه در هنگام کار باعث جلوگیری از کسل شدن و خواب آلودگی کارمندان می‌شود. به همین دلیل سعی کنید برای همه اتاق‌ها پنجره‌ای در نظر بگیرید که بتوانند ساعاتی در روز پنجره را به میل خودشان باز بگذارند.

بودجه و هزینه‌ها را مشخص کنید

بودجه فعلی شما تعیین کننده مانور کلی بر روی بازسازی دفتر کار است. بر اساس بودجه می‌توانید تصمیم بگیرید که چه کارهایی را انجام دهید و چه کارهایی را لازم است اقتصادی‌تر انجام دهید. برای این که به طور واضح‌تر بدانید که با بودجه خود چه تغییراتی را می‌توانید انجام دهید بهتر است با کارشناسان گروه مکعب مشورت کنید. آن‌ها با توجه به آگاهی کامل از قواعد دکوراسیون و میزان هزینه شما بهترین پیشنهاد را ارائه می‌دهند.
قبل از شروع بازسازی باید از مبلغ هزینه تمام شده مطلع شوید. بهتر است این هزینه را از قبل آماده کرده باشید تا به امید به دست آوردن پول کار را شروع نکرده باشید. البته گاهی اوقات در طول پروژه مجبور می‌شوید فرایند بازسازی را تغییر دهید. شرکت‌هایی که برای بازسازی ساختمان با آن‌ها قرارداد می‌بندید موظف‌اند تاریخ اتمام پروژه و هزینه تمام شده را به شما اعلام کنند. در صورت تایید شما کار بازسازی آغاز می‌شود.

+ نوشته شده در  چهارشنبه 8 آبان 1398ساعت 21:23  توسط محیا یوسفی 

خرید کمد فایلینگ قفل دار

محیط‌های اداری دارای قوانینی هستند که افراد لازم است آن را رعایت کنند. رعایت کردن این قوانین باعث حفظ حریم خصوصی خود و اهداف شرکت می‌شود. زمانی که در یک شرکت شروع به کار می‌کنید باید کارمند امانت‌داری باشید. این امانت داری تنها به منظور حفاظت از وسایل نیست، حفاظت از اطلاعات مهم هر شرکت با اعتبار شما اضافه می‌کند. برای حفاظت از اطلاعات کتبی نیاز به یک کمد فایلینگ قفل دار دارید.
میتوانید این کمد را در ابعاد و طرح‌های متنوع همراه با مبلمان اداری سفارش دهید که هم برای شما کاربردی‌تر باشد و هم از لحاظ ظاهر با دکوراسیون اداری شما همخوانی داشته باشد. از یک کارشناس باتجربه در امور طراحی دکوراسیون می‌توانید کمک بگیرید تا با بررسی فضای کلی کمد فایلینگ مناسب برای شما را پیشنهاد دهد.
ممکن است بخواهید از رنگ مبلمان اداری خود کمک بگیرید و بر اساس آن کمد فایلینگ انتخاب کنید. میز اداری و مبلمان و کمد در اتاق شرکت شما نقش مهمی در دکوراسیون دارند. فضای کاری شما باید به گونه‌ای باشد که می‌پسندید. هم با سلایق شما همخوانی داشته باشد و علاوه بر آن برای کسب و کار شما مناسب باشد. برای مثال برای کسب و کار مشاوره حقوقی نمی‌توانید از کمد فایلینگ به رنگ‌های فانتزی استفاده کنید. بهتر است از رنگ‌های قهوه‌ای یا خاکستری استفاده کنید.
در ادامه با برخی از دلایل داشتن کمدهای فایلینگ قفل دار آشنا می‌شوید و نیاز آن را برای شرکت خود می‌بینید.

خرید کمد فایلینگ قفل دار

جلوگیری از سرقت اطلاعات با کمد فایلینگ قفل دار

در برخی از اتاق‌های شرکت و بسته به نوع فعالیت آن افراد، اطلاعات از درجه اهمیت خاصی برخوردار می‌شود. به همین دلیل لازم است وسایل امنیتی لازم برای چنین اتاق‌های در نظر گرفته شود. برای مثال اتاق کارمندان حسابداری لازم است دارای کمدهایی باشد که نگهداری اطلاعات را برای آنان آسان کند. با وجود کمدهای مرتب از گم شدن اطلاعات و سندها جلوگیری می‌شود و همچنین در مواقعی که در اتاق حضور نداشته باشید می‌توانید از آن‌ها مراقبت کنید.
ممکن است اطلاعات شما اطلاعات حیاتی و مهمی برای شرکت باشد. برای نگهداری از آن در طول روز نگران هستید و فشار زیادی را تحمل می‌کنید. یک کمد قفل دار به کمک شما می‌آید. شرکت‌های بسیاری هستند که همچنان اطلاعات مهم را بر روی کاغذ نگهداری می‌کنند. نگهداری صحیح از این اطلاعات امر مهمی است. در کمدهای فایلینگ می‌توانید کاغذها را به صورت منظم درون پوشه قرار دهید و داخل کمد بگذارید. برای هر پوشه یک نشانه بگذارید تا پیدا کردن آن برای شما به آسانی انجام شود.

لازمه هر کسب و کار اداری

برای هر اداره و کسب و کاری حسابرسی و امور مالی موضوع مهم آن شرکت است. بنابراین ممکن است اسراری داشته باشید که حتی به کار شرکت‌های رقیب هم نیاید. اما این اسرار برای خود شرکت و کارکنان آن لازم است به صورت محرمانه باشد.
اگر قرار باشد همه کارکنان از فیش حقوقی همدیگر با خبر باشد ممکن است دردسری از جنس اعتراض برای شما بسازد. حتما شما حقوق هر فردی را بر اساس تجربه و گزینه‌های به خصوصی تعیین کرده‌اید. اما درک و تحلیل این موضوع برای همه کارکنان صحیح نیست. به همین دلیل لازم است چنین اسراری به صورت محرمانه بین افراد باقی بماند.
اما با کمد فایلینگ قفل دار می‌توانید از پرونده‌های کارکنان هم محافظت کنید. با استخدام در هر شرکتی اطلاعات شما مانند آدرس و شماره منزل، آدرس و شماره خانواده و … به صورت مکتوب باقی می‌ماند. حتما با چنین فرم‌های آشنایی دارید.
نگهداری از این اطلاعات نیازمند داشتن کمدی قفل دار است که امنیت آن را تایید کند.

+ نوشته شده در  دوشنبه 6 آبان 1398ساعت 19:43  توسط محیا یوسفی